درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16396صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 30 فروردین 1394 - 21:33
رسانه ها در انعکاس اقدامات و خدمات بانک ها نقش مهمی ایفا می نمایند.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی رستگار مدیرعامل بانک ملت روز شنبه در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این سازمان از نزدیک با فعالیت های خبری و اطلاع رسانی این رسانه آشنا شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی رستگار مدیرعامل بانک ملت روز شنبه در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این سازمان از نزدیک با فعالیت های خبری و اطلاع رسانی این رسانه آشنا شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملت؛ علی رستگار با محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و برخی از مدیران این رسانه دیدار و در خصوص چگونگی توسعه همکاری های دوطرف گفتگو و تبادل نظر کرد.


وی و هیات همراه در بازدید از بخش های مختلف ایرنا از جمله اتاق خبر در جریان روند تهیه و تولید اخبار و گزارش های خبری و تصویری و انتشار آنها بر روی خروجی های مختلف این سازمان قرار گرفتند.


در این دیدار مدیرعامل بانک ملت گفت: یکی از مشکلات بانک ها، عدم شناخت کامل مردم و مسوولان از دامنه گسترده خدمات بانکی در کشور است و ضرورت دارد نسبت به روشن کردن اذهان عمومی مردم از خدمات بانکی که در حال حاضر جای خالی آن احساس می شود اقدام گردد.


علی رستگار با بیان این نکته که هم اکنون پروژه ای وجود ندارد که بانک ها در راه اندازی آن دخیل نباشند؛ اظهار داشت: اکنون بانک ملت در رابطه با تامین مالی پروژه های بزرگ از بابت صندوق انرژی بالغ بر۷ میلیارد یورو و از محل منابع صندوق توسعه ملی بالغ بر ۷ میلیارد دلار مشارکت دارد، ضمن این که ۴ میلیارد دلار نیز در بخش پتروشیمی از محل صندوق ذخیره ملی سرمایه گذاری داشته ایم. در بخش خدمات الکترونیک نیز بانک ملت با داشتن ۶۷۰ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی (POS) همچنین بیش از ۴۸ میلیون ابزار و تجهیزات پرداخت الکترونیک و حدود ۳۲ میلیون کارت بانکی صادره، رتبه اول را در میان نظام بانکی به خود اختصاص داده است.


وی در خصوص بحث سود نیز تاکید کرد که بانک ملت چه در بخش سود سپرده و چه در بخش سود تسهیلات تابع نظرات بانک مرکزی می باشد و تصریح نمود:در صورتی که بانک ها و موسسات پولی و مالی نرخ های تعیین شده را به طور کامل با نظارت قوی بانک مرکزی اجرا نمایند کمک بزرگی به اقتصاد و تولید کشور خواهد شد که در نهایت همه از آن نفع خواهند برد، لذا با توجه به نرخ تورم تعدیل نرخ سود بانکی عملی منطقی است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد